3.3.19

Miroir Noir Playing with Manet's Olympia

Vaig fer una visita no gaire llarga a Bratislava després de més de mig any de no anar-hi. Des de la inauguració de la expo de Miroir Noir, a l'Estiu a Trencin. Sense dir-nos ho massa tots dos vem pendre'ns una respirada. No ho havíem fet en els darrers deu anys i tocava. Ha anat bé descansar de Miroir Noir. Jo m´he concentrat en posar en marxa la casa nova i el taller, que al final ha passat un any de feinada. Mentre, el Milos ha estat viatjant en plan disnevième siècle, visitant Louvre i Hermitage diariament durant setmanes. En plan malalt de l'art modern, que és el que és. Jiji, ho dic aquí que no em sent.
Vem estar jugant amb una de les icones que el Milos havia estat veient. Vaig proposar-ho jo sabent la sossada de quadro que és. Però tot i així. La veritat és que m'imaginava que aniríem per una altra banda, però és la gràcia de Miroir Noir, suposo :))) Encara fotos marranotes del mòvil, però per fer-se'n la idea...

After more than six months of being apart, Miroir Noir reunited during a few days in March in the Bratislava studio.
It was weird after so long no meeting. And after having closed the MRB project and the exhibition (that will be showing again next February in Martin (SK) City Gallery.
As a random playing theme, and after Milos's visits to Orsay we chose Manet's Olympia to play a little as a warming exercise. It took us the whole week this warming state. We still got the raw mobile pictures we took in the studio, but meh, just to get the idea thay work enough..