.

.

28.2.17

Bratislava working meeting (1-2017)

CAT (ESP después ENG below)
Ens vem reunir a Bratislava el passat febrer per uns dies de treball frenètic, per variar. Vem rematar uns quants paisatges i "retrats d'arbres" que havíem deixat sense acabar durant les nostres reunions tarragonines de l'estiu passat i la tardor: vem acabar un munt d'oliveres massives i fosques, que fan quasi por, i sense voler (:)) ens van sortir amb un tractament dels estereotips mediterranis de la llum i el sol d'un tò gòtic ben esmolat i tornat a tallar pel nostre inefable Mirall Negre. Després de decidir les mesures exactes per a cada sèrie ho vam muntar en bastidors,  vem fer els últims retocs i envernissar.  Aviat està dit però vaia feinada deixar-los com objectes de luxe. En això el Milos és un maniàtic, per sort.
Un bon recull de peces d'aquesta sèrie es mostrarà d'aquí un parell de mesos en una exposició a la Galeria Dub, a Pelhrimov (Rep. Txeca). La inauguració serà el 5 de maig. I hi serem, ahooa.
(Hem tingut molta sort amb l'actualització que'ns ha caigut de l'equip de música al taller, un gir totalment inesperat cap al món de l'alta fidelitat cortesia del veí de taller, que entre nosaltres és un xalat de 40 que respon a les maquinetes, cotxes o motos com si en tingués 21)
També vam tenir temps per a una sèrie de nus, apunts frescos en paper d'aiguafort tot luxós i gruixut, de 100x70, un material amb el qual normalment no treballem, però que, ja que ens n'havien regalat un paquet sencer no vem dubtar a començar a cremar-lo.

ESP
Nos reunimos en Bratislava el pasado febrero para unos días de trabajo frenético, para variar. Para rematar unos cuántos paisajes y "retratos de árboles" que habíamos dejado sin acabar durante nuestras reuniones tarraconenses del verano pasado y el otoño: acabamos un montón de olivos masivos y oscuros, que dan casi miedo, y sin querer, (:)) nos salieron con un tratamiento de los estereotipos mediterráneos de la luz y el sol de un tono gótico muy afilado y vuelto a cortar por nuestro inefable Espejo Negro. Después de decidir las medidas exactas para cada serie los montamos en bastidores,  les  dimos los últimos retoques y barnizamos.  Se dice pronto el faenón que es dejarlos como objetos de lujo. En esto Milos es un maniático, por suerte.

Unas cuantas piezas de esta serie se expondrá en un par de meses en la Galería Dub, en Pelhrimov (Rep. Checa). La inauguración será el 5 de mayo. Y ahí estaremos, ahooa.

(Hemos tenido mucha suerte con la actualización que nos ha caído del equipo de música del taller, un giro totalmente inesperado hacia el mundo del alta fidelidad cortesía de nuestro vecino de taller)

También tuvimos tiempo para una serie de desnudos, apuntes frescos en papel de aguafuerte lujoso y grueso, de 100x70, un material con el cual normalmente no trabajamos, pero que, puesto que nos  habían regalado un paquete entero no dudamos en empezar a quemarlo.


ENG
We met in Bratislava last February for a few days of frantic work. We've solved the last steps of a few landscapes and 'tree portraits' that we'd brought slightly unfinished from our meetings in Catalonia last summer and autumn. We framed and varnished them after deciding the exact measures for the different series. It ended with a bunch of beautiful massive and dark olive trees, and finally an overall general gothic approach to the mediterranean stereotypes of light and sun, again severed by our Black Mirror.
This series will be shown in a forthcoming show at Dub Gallery, in Pelhrimov. Opening next May 5th.
(we've been very lucky with the soundsystem upgrading, to a totally unexpected hi-fi top tech set, as seen in the first pic..hehe)
We also had time for a series of fresh nudes on luxury etching paper, a material we usually don't work with that the great illustrator Mme čitecova gave us a full 100's pack of them as she decided she wouldn't be using them.